|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
Est-ce-que vous pensez que le bande aime jacques brel et edith piaf?? Nous le pensons parce-que avons un reve avec Paolo et le bande et Jacques et Edith dans un pique-nique et ils mangeons le pain.
Love, da SUPAFREAXXX |
|||
|
Ca c'est vraiment bizarre. o.O Mais, en tout cas, je crois qu'il pourrait les aimer. Ils ont les sons uniques mais avec les vieux influences.
Je regrette que mon francais soit mauvais...je suis en train d'etudier la langue a l'ecole. I am among mad people. - The Cheshire Cat |
||||
|
|
|
Well I don't know... the better is to ask them...
Edith Piaf et Jacques Brel are huge classics in the french music culture. For instance, Jeff Buckley did a medley with the Piaf's songs "Je n'en connais pas la fin" / "Hymne à l'amour" (Live from the Bataclan 11/02/1995 or Live à l'Olympia July 1995). Guys, your french is not that bad cause I understand what you said and it's the main thing (nevermind for the mistakes, french is not easy to learn) Your dream is funny, I just can figure it out P.S : "Frère Jacques, frèreuuu Jacqueuuu..." (I know : useless to remind this) This message has been edited. Last edited by: Nurse, |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|